اولین هدف فروشگاه صنعتی اینترنتی شیلان رضایت کامل شما می باشد. به این منظور امکان بازگشت کالاهای مجاز تا ۳ روز از زمان تحویل امکان پذیر است. برای بازگشت کالا ابتدا با تیم خدمات مشتریان شیلان تماس بگیرید. تیم ما ابتدا شرایط برگشت کالای مد نظرشما را کامل توضیح خواهند داد، اطلاعات شما را ثبت کرده و فرایند برگشت کالا آغازمیشود. مشتریان عزیزشهرستان کالای موردنظر را به همراه فاکتور ازطریق باربری ، به آدرس فروشگاه صنعتی اینترنتی شیلان برگشت خواهند داد. فقط برای شهر تبریز، امکان جمع آوری کالای بازگشتی در محدوده زمانی مجاز برای کالاهای مجاز، توسط سرویس حمل فروشگاه صنعتی اینترنتی شیلان وجود دارد. به این منظور، از طرف تیم ارسال باشما برای هماهنگی زمان تماس خواهندگرفت.
لطفا جهت جلوگیری از بروز هرگونه سوء تفاهم احتمالی، هنگام تحویل کالا، حتما موارد ذکر شده را رعایت فرمایید: هنگام تحویل گرفتن، قبل از بازکردن کالا، اطلاعات درج شده روی بسته را با دقت مطالعه فرمایید تا با سفارش شما مطابقت داشته باشد. درصورت وجود مغایرت، باید از باز کردن بسته بندی خودداری نموده و مغایرت را حداکثر تا ۲۴ ساعت به تیم خدمات مشتریان اطلاع داده تا مشکل شما در سیستم ثبت و هماهنگی های لازم جهت فرستادن کالا به فروشگاه صنعتی اینترنتی شیلان صورت گیرد. چنانچه بعد از باز کردن بسته بندی، مشخص گردید کالا دارای معایبی باشد، خریدار موظف است ظرف کمتر از ۲۴ ساعت از زمان تحویل، با تیم خدمات مشتریان تماس گرفته و مشکل خود را اطلاع دهد. پس از اطلاع مشتری و پیگیری تیم خدمات مشتریان و درصورت تایید کارشناس مبنی بر بازگرداندن کالا، شما می توانید کالای خود را طبق شرایط ذکر شده در فرآیند بازگشت کالا، بازگردانید. هنگامی که کالای شما به تیم کارشناسی فنی تحویل داده شود، بررسی صورت گرفته و نتیجه از طرف تیم خدمات مشتریان به شما اعلام می گردد. خواهشمند است توجه فرمایید که پس از زمان ۳ روز، فروشگاه صنعتی اینترنتی شیلان هیچ گونه مسولیتی در قبال کالای خریداری شده ندارد.