ضمن تشکر و قدردانی بخاطر انتخاب فروشگاه صنعتی اینترنتی شیلان، از آنجا که استفاده و خرید از این سایت به معنای پذیرفتن شرایط مندرج در بخش قوانین استفاده از سایت است، لطفاً کلیه مطالب درج شده در این صفحه را با دقت بخوانید.
توجه داشته باشید که روال کاری وب سایت شیلان مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و همچنین قانون حمایت از حقوق مصرفکننده است.
متقابلا کاربران وب سایت شیلان نیز موظف به رعایت قوانین مربوط به کاربران میباشند. در صورتی که هر گونه تغییری در روال کاری و قوانین اجرایی شیلان ایجاد شود، در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد. بنابراین در آینده نیز، به روز رسانیهای این بخش از سایت را مطالعه بفرمایید.
تعاریف
در این بخش با واژههایی که در متن قوانین با آنها مواجه خواهید شد، آشنا میشوید:
- شیلان: فروشگاه صنعتی اینترنتی شیلان به آدرس www.shilancompany.ir
- محتوای سایت: شامل هر آن چیزی که در سایت شیلان منتشر میشود، از جمله متن، عکس، خبر، مقاله، مشخصات کالاها، اخبار منتشر شده و …
- کاربر: هر فردی که وارد فروشگاه صنعتی اینترنتی شیلان میشود.
- عضو: کاربری که از بخش ثبت نام سایت، اطلاعات خود را تکمیل کرده و عضویت او توسط شیلان تایید شود.
- خریدار: کاربر یا عضوی که از فروشگاه شیلان خرید اینترنتی انجام دهد.
- سفارش: کالا یا کالاهایی که عضو انتخاب کرده تا بعد از طی مراحل سفارش و پرداخت آنلاین، در آدرس تعیین شده دریافت نماید.
قوانین عمومی
- هنگام ثبت نام و عضویت در سایت، دقت کنید تمامی اطلاعات خواسته شده در فرآیند ثبت نام را با دقت تکامل نمایید تا سفارش ثبت شده شما قابل پیگیری و تحویل باشد.
- هر گونه استفاده از کالا، باز کردن بستهبندی اولیه، کندن پلمب، برچسبها و حتی نایلون، وکیوم و شیرینک امکان مرجوع کردن کالا و انصراف از خرید را از بین خواهد برد.
- خریدار باید هنگام دریافت کالا از پیک یا باربری، با دقت آن را بررسی کند و در صورت معیوب بودن یا مغایرت با کالای سفارش داده شده، از پذیرش آن خودداری نماید.
- خریدار باید در هنگام مراجعه پیک یا باربری، در محل حضور داشته باشد و کالای خود را تحویل بگیرد. در صورت برگشت محصول، هزینه ارسال مجدد کالا به عهده خریدار خواهد بود.
- خریدار باید در هنگام مراجعه پیک یا باربری، حتما کارت شناسایی معتبر ارائه دهد، در صورت مغایرت کارت شناسایی با اطلاعات موجود در فاکتور، همکاران ما در بخش ارسال از تحویل کالا به شما خودداری خواهند کرد.
- با توجه به قوانین فروشگاههای اینترنتی، همکاران ما در بخش ارسال کالا اجازه ورود به ساختمان شما را ندارند و تمامی سفارشات درب اصلی منتهی به خیابان تحویل شما داده خواهد شد.
- در صورتی که کالای ارسال شده با سفارش مشتری مطابقت نداشته و یا دارای مشکل فنی باشد، شیلان به تعویض کالا اقدام کرده و یا بنا به درخواست مشتری وجه پرداختی به حساب وی عودت داده خواهد شد.
- شیلان مختار است که در صورت لزوم، به اختیار خود سفارشی را لغو نموده و مبلغ واریز شده را به مشتری عودت دهد. فلذا واریز وجه به هیچ عنوان به منزله قطعی شدن سفارش نمیباشد .
ارتباط با شیلان
- آدرس و تلفنهای ثبت شده کاربران در هنگام عضویت در فروشگاه صنعتی اینترنتی شیلان، تنها کانالهای ارتباطی مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات اوینکی از طریق این کانالهای ارتباطی صورت خواهد گرفت.
- فروشگاه صنعتی اینترنتی شیلان ممکن است جهت اطلاع رسانی رویدادها، تخفیفها، خدمات و سرویسهای ویژه به اعضای خود پیامک و یا ایمیل ارسال کند.
- توجه داشته باشید که به صورت پیش فرض شیلان از شماره …………………………. به شما پیامک ارسال خواهد کرد. اما در صورت بسته بودن پیامکهای تبلیغاتی، ممکن از از طریق شمارههای دیگر و یا حتی سیم کارت شخصی با شما در ارتباط باشیم و وضعیت سفارشتان را به اطلاعتان برسانیم. در نظر داشته باشید که این شمارهها فقط برای ارسال پیامک بکار گرفته خواهند شد و به هیچ عنوان پاسخ شما از این طریق به ما نمیرسد.
- در صورت داشتن هر گونه سوال، انتقاد و یا پیشنهاد، از طریق ایمیل info@shilancompany.ir یا تلفن 35516421-۰۴۱ با ما در ارتباط باشید.
- گاه لازم است برای ارسال عکس و … از طریق اپلیکیشن واتس اپ با شما در ارتباط باشیم، تنها شماره مورد تایید شیلان شماره تلفن ………………………………. میباشد.
ثبت شکایات
در صورت داشتن هر گونه شکایت از جمله، عدم ارائه کالا، متفاوت بودن کالای انتخاب شده با کالای ارسال شده، طولانی شدن بیش از حد مدت زمان ارسال، معیوب بودن کالا، عدم صدور فاکتور و … با آدرس ایمیل info@shilancompany.ir یا با شماره امور مشتریان که در سایت درج گردیده است، در تماس باشید.